Tuesday, September 7, 2010

Aku tak pandai mengorat perempuan

Aku memang tak pandai mengorat perempuan...
sumpah...!
betui...

sebab utama aku tak pandai adalah
aku suka berterus-terang...
kalau aku suka perempuan tu...
aku akan selidik dulu
tengok dia dah berpunya @ tidak...
kalau dah berpunya...
forget about her...
if not...
yes!

masa tu la kita merancang strategi...!

dan
aku tak suka menabur janji2 manis...
seperti kawan2 ku...
yang suka permainkan cinta si gadis...

diaorang ingat pompuan tu..
bola ke...
passing ke sana...
passing ke sini...

bila putus...
dah...
dapat yang lain...

hish...!
aku tak suka lelaki macam tu...!
geram tau tak...!

1 comment:

-HanaMichi- said...

kalo la semua lelaki paham pompan tu bkan bola dan bukan alas kaki, kan bgus..xla wa kurus kering mcm ni mkn ati..hehehe